نوشته شده توسط : غلامی


        Image result for correspondent

 

 در اخبار تلویزیون، در طول "شات زندگی می کنند " "زندگی می کنند را بر روی صحنه" گزارش خبرنگار از زمین میشه. این فرمت بسیار محبوب با ظهور شاهد عینی اخبار تبدیل شده است. اندازه گیری صرفه جویی در هزینه های اخیر برای اخبار تلویزیون محلی تا با خارج از شهر به خبرنگاران و جایگزینی آنها با خبرنگاران همزمان، معمولا توسط یک گزارش آژانس خبری متمرکز عرضه می شود.

 تولید از زمان برنامه نشان می دهد با خبرنگار ، که پس از به نظر می رسد "زنده" ارائه گزارش و چت با میزبان. خبرنگار خواهد رفت و تعدادی از گزارش های مشابهی را برای ایستگاه های دیگر. بسیاری از بینندگان ممکن است غافل که خبرنگار به طور مستقیم برای نشان دادن اخبار کار نمی کند. [1] این هم یک راه محبوب به گزارش آب و هوا. به عنوان مثال، AccuWeather به نه تنها عرضه داده ها، آنها نیز در هوا هواشناسان از استودیوهای تلویزیونی در مقر خود عرضه

یک خبرنگار به طور کلی شامل برخی از / دیدگاه خود را در آن اخبار است. به عنوان مثال، یک خبرنگار انتظار می رود به ارائه زمینه های قابل توجهی به حوادث بودن وقایع. یک خبرنگار، از سوی دیگر ، ارائه می دهد گزارش تا حد زیادی مبتنی بر حقیقت را . در بریتانیا از واژه « خبرنگار معمولا به کسی اشاره با مساحت متخصص خاص، مانند خبرنگار سلامت. A ' خبرنگار است که معمولا کسی بدون تخصص است که داستان از newsdesk اختصاص داده در هر داستان در اخبار.
کلمات کلیدی مرتبط: کارشناس/مدیر کنترل پروژه , پیتزا زن سایت در زنجان , کارشناس/مدیر روابط عمومی , منشی مدیرعامل میدان قزوین , استخدام گرافیست تهران , پیک موتوری دزفول اکازیون , پژوهشگر علوم کامپیوتر , شغل نظافتچی در خیابان کارگر جنوبی یک شیفت کار , کارمند آژانس مسافرتی , حقوق یک کارگر ساختمانی در شهر ری ,



:: برچسب‌ها: پیتزا زن سایت در زنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 779
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غلامی

پيش از آنکه فردى حرفه روزنامه‌نگارى را انتخاب کند، لازم است ويژگى‌هاى حرفه خبرنگارى و روزنامه‌نگارى را بشناسد تا از روى آگاهى به آن روى آورد. در سال ۱۹۷۸ از سوى سازمان يونسکو (سازمان آموزشي، علمى و فرهنگى ملل متحد)، (UNESCO UNited Nations Educational, Scientific and Cultural Organization)، اعلاميه‌اى راجع به نقش رسانه‌هاى جمعى در تقويت صلح جهانى و تفاهم بين‌المللى به تصويب رسيد. در اين اعلاميه (Declaration)، لزوم تربيت اخلاقى و اجتماعى روزنامه‌نگاران ارائه شد. در اين مجموعه، آزادى مبادله اخبار و اطلاعات (Information)، يک حق اساسى تلقى شده و دستورالعمل‌هاى اخلاقى براى کليه کسانى که در جمع‌آورى و کسب و نشر و تفسير اخبار و اطلاعات شرکت دارند، وضع شده است. در اين اعلاميه، ضمن تأکيد بر منشور جهانى ۱۹۴۸ سازمان ملل متحد، تصريح شده است که براساس اين قوانين، خبرنگاران مطبوعات بايد منتهاى درجه، کوشش کنند تا اخبار و اطلاعاتى که در اختيار عموم مى‌گذارند صحيح، دقيق و معتبر باشد. خبرنگاران و سردبيران بايد در صحت اخبارى که به‌دست مى‌آورند تحقيق و تعمق کنند. خبرنگاران نبايد حقيقتى را تعمداً تحريف يا مخدوش کنند و همچنين هيچ نوع مطلبى را نبايد از نظر مردم مکتوم نگه دارند.

اصول اخلاقى حرفه روزنامه‌نگارى مقرر مى‌دارد که روزنامه‌نگاران در هر مرحله و مقامى که باشند بايد به خير و مصلحت جامعه ايمان کامل داشته باشند. کوشش براى تأمين منافع شخصى و کوشش براى پيش بردن مقاصد خصوصى که با مصلحت جامعه سازگار نباشد، خلاف اصول و آئين‌ اخلاقى روزنامه‌نگارى است. تخطئه مردم و تهمت و افتراء به اشخاص از جمله جرائم بزرگ حرفه روزنامه‌نگارى است. براساس قطعنامه‌هاى سازمان ملل متحد، سرقت ادبى و انتساب اخبار و عقايد و تأليفات ديگران به‌خود نيز جرم مطبوعاتى محسوب مى‌شود. حسن نيت به جامعه ناساس و پايه روزنامه‌نگارى مطلوب است. هر مطلب خلاف واقع و مخدوشى که در هر روزنامه منتشر مى‌شود بايد آن روزنامه در اولين فرصت اشتباه خود را اصلاح کند، شايعات و اخبار تأييد نشده از جمله مطالب مخدوش است.

روزنامه‌نگاران بايد امين درستکار و با شخصيت باشند. مجموعه مقررات يونسکو و سازمان ملل متحد مقرر مى‌دارد که شهرت، شأن و حيثيت افراد بايد مورد احترام قرار گيرد و از مطالبى که راجع به زندگى خصوصى افراد است و نشر آنها ممکن است، زيان و ضررى براى آنان ايجاد کند، پرهيز شود. همچنين اين مقررات، مقرر مى‌دارد که نسبت به منابع خبر و حفظ اسرار احتياط و رعايت لازم به عمل آيد.
کلمات کلیدی مرتبط: آگهی استخدام مهندسی شیمی , مهندس کامپیوتر منطقه دو با موقعیت ویژه , تحلیلگر و طراح نرم افزار , فیلمبردار آماده به کار در , استخدام پرستار سالمند , مهندس برق منطقه 8 در محیطی آرام , آگهی استخدام روانپزشک , شغل باغبان در حسن آباد , متخصص فوریت های پزشکی , تایپیست سایت در منطقه چهارده با توانایی کار با کامپیوتر ,



:: بازدید از این مطلب : 739
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()